Loading...

#KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN

#KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN
link : #KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN

Baca juga


#KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN

PUTRAJAYA - Status berhubung kenaikan satu gaji tahunan (KGT) untuk penjawat awam Julai ini akan ditentukan oleh kerajaan baharu, kata Ketua Setiausaha Negara Tan Sri Dr Mohd Ali Hamsa.

Beliau berkata pengumuman kenaikan gaji melibatkan 1.6 juta penjawat awam, yang sepatutnya berkuat kuasa 1 Julai depan, adalah janji kerajaan terdahulu.

Katanya kini terpulang kepada kerajaan baharu untuk meneruskan pelaksanaan KGT itu atau sebaliknya.

"KGT itu janji kerajaan terdahulu...sekarang kita serah kepada kerajaan baharu untuk tentukannya.

"Kita ikut manifesto kerajaan sekarang. Kabinet baharu juga akan mula mesyuarat pertama esok dan kerajaan akan tentukan hal itu kemudian," katanya pada pemberita selepas mengadakan pertemuan dengan Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad di bangunan Yayasan Kepimpinan Perdana di sini, hari ini.- Bernama

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN

Sekianlah artikel #KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/kgt-penjawat-awam-status-kenaikan-satu.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#KGT PENJAWAT AWAM ~ Status kenaikan satu tangga gaji ditentu kerajaan baharu - KSN"

Post a Comment