Loading...

#SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia

#SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia
link : #SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia

Baca juga


#SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia

Pengemis mati tinggalkan wang RM4.3 juta dalam akaun

BEIRUT – Seorang pengemis wanita berstatus orang kelainan upaya yang bergantung hidup menerusi sumbangan orang ramai di Lebanon disahkan meninggal dunia sebagai jutawan.

Polis tempatan terkejut selepas mendapati Fatima Othman, 52, berjaya mengumpul wang dengan begitu banyak ketika meminta sedekah di kawasan jalan raya sekitar bandar Beirut.

Mayat Fatima ditemui dalam sebuah kereta terbiar di daerah Barbir di sini bersama dua beg mengandung wang tunai AS$3,300 (RM13,100).


Pemeriksaan lanjut menemui satu buku akaun simpanan sebuah bank Fatima mengandungi deposit wang terkumpul sebanyak AS$1.1 juta (RM4.3 juta).

Jurucakap polis, Joseph Musallem menyatakan, Fatima meninggal dunia akibat serangan jantung dan tidak disiasat sebagai kes kematian akibat perbuatan jenayah.

Fatima cacat selepas cedera ketika Perang Saudara Lebanon yang menyebabkan tangan dan kakinya kudung, menurut akhbar tempatan. – Agensi

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia

Sekianlah artikel #SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/siapa-sangka-pengemis-diketahui-jutawan.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#SIAPA SANGKA ~ Pengemis diketahui jutawan selepas meninggal dunia"

Post a Comment