Loading...

#TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan

#TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan
link : #TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan

Baca juga


#TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan

Dzulkifli, 50 tahun, dilantik memegang jawatan itu pada 1 Ogos 2016. - Gambar fail

Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) Tan Sri Dzulkifli Ahmad dilaporkan melepaskan jawatannya hari ini.

Menurut sumber, surat peletakan jawatannya diserahkan kepada Ketua Setiausaha Negara (KSN) pagi ini.

"Ya surat letak jawatan telah diserahkan kepada KSN pagi ini," kata sumber dalam satu kiriman mesej, petik laporan mStar Online.

Dzulkifli, 50 tahun, dilantik memegang jawatan itu pada 1 Ogos 2016 bagi menggantikan Tan Sri Abu Kassim Mohamed yang ditempatkan sebagai Pakar Perunding Integriti, Fakulti Undang-undang di Universiti Teknologi Mara (UiTM).

Bagaimanapun nama Abu Kassim disebut-sebut bakal memegang jawatan itu sekali lagi susulan peletakan jawatan Dzulkifli.

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan

Sekianlah artikel #TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/terkini-kp-sprm-letak-jawatan.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#TERKINI ~ KP SPRM letak jawatan"

Post a Comment