Loading...

#DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara

#DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara
link : #DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara

Baca juga


#DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara

Anwar menandatangani buku pelawat Istana Negara sambil diperhatikan Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali (kiri) dan isterinya, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail.

KUALA LUMPUR - Ketua Umum Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim tiba di Istana Negara kira-kira pukul 11.50 pagi tadi untuk menghadap Yang di-Pertuan Agong XV, Sultan Muhammad V.

Anwar yang berkot hitam dan berkemeja putih ditemani isterinya yang juga Presiden PKR, Datuk Seri Dr. Wan Azizah Wan Ismail dan Timbalan Presiden PKR merangkap Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali.

Terdahulu, Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad tiba di Istana Negara kira-kira 11 pagi tadi.

Lembaga Pengampunan Diraja telah memuktamadkan pengampunan dan pembebasan Anwar hari ini. - K! ONLINE

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara

Sekianlah artikel #DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/dibebaskan-anwar-tiba-menghadap-agong.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#DIBEBASKAN ~ Anwar tiba menghadap Agong di Istana Negara"

Post a Comment