Loading...

#BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta.

#BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta. - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta.
link : #BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta.

Baca juga


#BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta.

Apandi diarahkan bercuti serta-merta.

PUTRAJAYA - Peguam Negara, Tan Sri Mohamed Apandi Ali diarahkan bercuti berkuatkuasa serta-merta.

Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad berkata, tindakan itu dilakukan bagi membolehkan siasatan lanjut dilakukan berhubung pelbagai tuduhan ke atas dirinya.

"Kedudukan beliau agak susah sikit kerana baru diperbaharui kontrak jadi kita perlu ikut undang-undang jika hendak mengantung tugasnya.

"Mula-mula kena buat laporan polis terlebih dahulu untuk siasatan kerana masa ini belum ada laporan rasmi dilakukan walaupun ada banyak tuduhan padanya," katanya dalam sidang akhbar di sini tadi.

Mengulas lanjut, Dr. Mahathir berkata, tugas-tugas Peguam Negara akan diambil alih oleh peguam cara negara buat masa ini.- K! ONLINE

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta.

Sekianlah artikel #BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta. dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/bakal-disiasat-ag-tan-sri-apandi.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#BAKAL DISIASAT ~ AG Tan Sri Apandi diarahkan bercuti serta-merta."

Post a Comment