Loading...

#BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden

#BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden
link : #BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden

Baca juga


#BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden


PERSATUAN Bola Sepak Malaysia (FAM) menerima perletakan jawatan Presiden FAM, Tuanku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim.

Keputusan sebulat suara tersebut dicapai pada Mesyuarat Khas Pertama Jawatankuasa Eksekutif FAM bagi penggal 2017-2021 yang diadakan di Wisma FAM, sebentar tadi.

Mesyuarat juga turut mencapai kata sepakat Timbalan Presiden FAM, Datuk Mohd Yusoff Mahadi memangku jawatan Presiden FAM sehingga Kongres FAM yang ke 54 yang bakal diadakan pada 14 Julai 2018 sebagaimana disyorkan TMJ.

Pada masa sama, Exco FAM turut menyokong penuh dan bersetuju Setiausaha Agung FAM, Datuk Hamidin Mohd Amin dilantik sebagai Presiden FAM yang baru pada Kongres FAM ke 54 yang bakal diadakan pada 14 Julai 2018.[SH]

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden

Sekianlah artikel #BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/04/bolasepak-fam-terima-perletakan-jawatan.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#BOLASEPAK ~ FAM terima perletakan jawatan TMJ sebagai Presiden"

Post a Comment