Loading...

#KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal

#KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal
link : #KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal

Baca juga


#KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal

Mangsa dilaporkan mengalami pendarahan serius susulan insiden di utara India itu.

NEW DELHI - INDIA. - Seorang ibu kepada dua anak nekad memotong zakar dan testikel suaminya serta turut mengepam organ seks itu ke dalam tandas selepas menuduh mangsa mempunyai hubungan sulit.

Azad Singh berada dalam keadaan kritikal di hospital selepas mengalami pendarahan serius susulan insiden di kediaman keluarganya di Joginder Nagar, utara India.

Menurut polis, Sukhwant Kaur menunggu suaminya tidur sebelum memukul mangsa hingga pengsan dengan batang besi dan mengerat organ seksnya dengan pisau.

"Dia bertindak demikian kerana mendakwa suaminya ada skandal dengan wanita lain," kata Penolong Pesuruhjaya Jalandhar, Satinder Kumar.

Susulan insiden itu, bapa mangsa mengemukakan aduan kepada pihak berkuasa dan siasatan telah dilancarkan ke atas kes tersebut. - Daily Mail

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal

Sekianlah artikel #KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/02/kejam-wanita-nekad-kerat-zakar-testikel.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#KEJAM ~ Wanita nekad kerat zakar, testikel suami kerana syaki ada skandal"

Post a Comment