Loading...

#Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil

#Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil
link : #Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil

Baca juga


#Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil

BEIJING – Seorang kanak-kanak di China terpaksa menahan kesakitan selepas lehernya tertusuk pensil ketika sedang bermain di kediamannya baru-baru ini.

Media tempatan melaporkan bahawa mangsa yang dikenali sebagai Xiao Hua dikejarkan ke Hospital Guangxi Minzu di Nanning bagi menerima rawatan segera.

Kejadian tersebut berlaku ketika Xiao Hua sedang melukis di meja kecilnya dan kerana tangannya terlalu ke bahagian tepi menyebabkan meja tersebut terbalik bersamanya.

Susulan itu, pensel yang digunakannya secara tidak sengaja tertusuk bahagian lehernya sebelum kejadian disedari ibu bapanya.

Dailystar melaporkan, mangsa tiba di hospital dalam keadaan sedar dengan pensil masih tertusuk di lehernya.

Doktor Ban yang merawat kanak-kanak perempuan itu berkata, tindakan ibu bapa mangsa yang tidak menarik pensel tersebut adalah betul kerana jika dilakukan, boleh berlaku pendarahan yang tidak terkawal.

“Ibu bapa kanak-kanak ini bertindak dengan betul,” katanya.

Menurutnya, pensel tersebut berjaya dikeluarkan dan tidak menyentuh arteri utama di bahagian leher hingga boleh menyebabkan kecederaan parah

Jelasnya, mangsa kini berada dalam keadaan stabil selepas pembedahan dan masih menerima rawatan lanjut di hospital. – MYNEWSHUB.CC

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil

Sekianlah artikel #Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2017/02/ngeri-leher-budak-3-tahun-tertusuk.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#Ngeri! Leher Budak 3 Tahun Tertusuk Pensil"

Post a Comment