Loading...

#GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka

#GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka
link : #GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka

Baca juga


#GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka

GILA… Tanpa sebarang sebab, seorang wanita sanggup memotong jari kelingkingnya sendiri dengan menggunakan pemotong besi dan mengaku seronok melakukannya.

Wanita pelik ini, Torz Reynolds, 30, dari Essex, kemudiannya memuatnaik gambar jari yang sudah putus itu di dalam Facebook.

Menurut Torz, dia tidak mempunyai sebarang sebab untuk melakukannya dan gembira dengan keadaan jarinya yang kudung itu.

“Sembuh dengan cepat dan amat menyukainya,’’ demikian tulis Torz bersama gambar yang dimuatnaik dalam Facebook.

Bagaimanapun tindakan Torz itu dikecam ramai dan disifatkan sebagai gila, jijik dan bodoh.

Torz bagaimanapun mempertahankan tindakannya itu dengan alasan dia tidak menganggu atau menyakiti sesiapa pun dan mahu berkongsi pengalaman memotong jari itu dengan kawan-kawannya.

Pada 2014, Torz mengejutkan ramai apabila dia telah mengikis kulit lengannya dengan pisau bagi membuang tatu yang tercatat nama bekas kekasihnya selepas lelaki itu curang.

Dia berbuat demikian selepas lelaki berkenaan, Stuart Chopper menipunya dan mempunyai kekasih lain. Selepas mengikis kulit lengannya itu, kulit berkenaan yang tertulis ‘Chopper’s B****’ telah dimasukkan ke dalam botol dan diposkan ke rumah Stuart.

“Saya tidak dapat bayangkan reaksinya. Saya amat berharap dapat berada di situ untuk menyaksikannya,’’ katanya semasa mengulas mengenai perbuatannya itu. – MYNEWSHUB.CC


Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka

Sekianlah artikel #GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2017/02/gila-wanita-potong-jari-untuk-suka-suka.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#GILA ~ Wanita Potong Jari Untuk Suka-Suka"

Post a Comment