Loading...

#TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu

#TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu
link : #TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu

Baca juga


#TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu

Suriyati Ibrahim

Kementerian Dalam Negeri (KDN) mengumumkan pelantikan Masyati Abang Ibrahim sebagai Ketua Pengarah Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (RoS) yang baharu berkuat kuasa 23 Mei lepas.

Ketua Setiausaha KDN Datuk Seri Alwi Ibrahim dalam satu kenyataan hari ini berkata Masyati menggantikan Surayati Ibrahim yang telah bertukar ke Jabatan Perkhidmatan Awam (JPA) pada 22 Mei lalu.
Masyati Abang Ibrahim

Masyati merupakan Perunding Kanan di Bahagian Transformasi Sektor Awam JPA sebelum dilantik ke jawatan itu dan berpengalaman luas dalam bidang pentadbiran dan pengurusan, katanya.
-Bernama

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu

Sekianlah artikel #TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/tukar-ketua-pengarah-ros-ditendang-ke.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#TUKAR ~ Ketua pengarah ROS ditendang ke JPA ganti baharu"

Post a Comment