Loading...

#MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam

#MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam
link : #MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam

Baca juga


#MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam


PUTRAJAYA,- Kementerian Kewangan akan mengusulkan cadangan kepada Perdana Menteri berkenaan bantuan Aidifitri yang bakal menjelang, kata Menteri Kewangan Lim Guan Eng.

Beliau berkata cadangan itu akan diutarakan bagi membantu penjawat awam yang bergaji rendah untuk menyediakan persiapan menyambut Hari Raya.

"Untuk Hari Raya ini, ada yang bertanya (tentang bantuan), tapi saya harap tuan-tuan dan puan-puan bertimbang rasa kerana keadaan ekonomi (negara) yang kurang baik," katanya ketika menghadiri Majlis Perhimpunan Bulanan Kementerian itu, perhimpunan pertamanya selepas memegang jawatan berkenaan.

Lim juga berkata bantuan tersebut ditujukan kepada golongan berjawatan rendah, dan jumlah bantuan itu akan diumumkan oleh Tun Dr Mahathir Mohamad.

"Kita cuba menonjolkan imej kepimpinan melalui teladan, kita tidak memotong gaji penjawat awam, sebaliknya gaji menteri kabinet dipotong sebanyak 10 peratus... ini dipersetujui dalam mesyuarat kabinet pertama Pakatan Harapan.-Bernama

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam

Sekianlah artikel #MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/mof-kerajaan-pertimbang-bantuan.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#MOF ~ Kerajaan pertimbang bantuan Aidilfitri untuk penjawat awam"

Post a Comment