Loading...

#BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja

#BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja
link : #BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja

Baca juga


#BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja

Liridon bersaing hebat merebut bola dengan pemain Negeri Sembilan.

KECEMERLANGAN rentak separuh masa pertama yang gagal dikekalkan pada babak kedua nyata menghukum Kedah yang terpaksa berkongsi mata selepas seri 3-3 ketika melayan kunjungan Negeri Sembilan, malam tadi.

Ketua Jurulatih Kedah, Mohd Nidzam Adzha Yusoff mengakui anak didiknya gagal meneruskan rentak cemerlang separuh masa pertama selepas mendahului lawan 3-1.
"Kami bermain cemerlang pada babak pertama, menuju ke bilik persalinan dengan keputusan 3-1.
"Memasuki babak kedua, pemain gagal mengekalkan rentak tersebut dan memberikan ruang kepada lawan untuk menjaringkan gol.
"Kami dihukum pada babak kedua, sering melakukan kesilapan. Walaupun cuba menjaringkan gol keempat namun tidak kesampaian walaupun memiliki beberapa peluang," katanya.
Pada perlawanan di Stadium Darul Aman, tuan rumah membuka jaringan seawal minit ke-2 menerusi gerakan Baddrol Bakhtiar yang membuat lorongan dari kiri pintu gol Negeri Sembilan dan disambut dengan penyudah kemas oleh Liridon Krasniqi.

Selang dua minit, Negeri Sembilan bangkit menyamakan kedudukan hasil jaringan N Thanabalan hasil percubaan jarak dekat menewaskan penjaga gol Kedah Ifwat Akmal.

Tersentak dengan gol penyamaan itu, Kedah kembali melakukan serangan bertali arus ke pintu gol pelawat dan berjaya sekali lagi mendahului Negeri Sembilan dengan jaringan oleh pemain sayap Syazwan Zainon pada minit ke-26 yang menyudahkan hantaran cantik daripada Liridon Krasniqi.

Kedah terus menjarakkan kedudukan pada minit ke-31 melalui sepakan penati yang disempurnakan oleh Sandro Da Silva selepas beliau dijatuhkan oleh Aizulridzwan Razali dalam petak penalti untuk gol ketiga tuan rumah.

Memasuki babak kedua, pintu gol Kedah sekali lagi dibolosi hasil jaringan pemain import Negeri Sembilan, Leandro Velez pada minit ke-47 sebelum pelawat menyamakan kedudukan menerusi penalti pada minit ke-86 yang disempurnakan Flavio Beck Junior selepas pemain gantian Fauzi Abdul Latif dijatuhkan.[SH]

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja

Sekianlah artikel #BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/bolasepak-lang-merah-sempurna-hanya.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#BOLASEPAK ~ Lang Merah sempurna hanya babak pertama sahaja"

Post a Comment