Loading...

#BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM

#BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM
link : #BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM

Baca juga


#BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM


Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad hari ini berkata Yang di-Pertuan Agong Sultan Muhammad V, telah menyatakan kesediaan baginda untuk memberi pengampunan segera kepada Ketua Umum Pakatan Harapan (PH) Datuk Seri Anwar Ibrahim yang kini sedang menjalani hukuman penjara.
"Yang di-Pertuan Agong telah menyatakan baginda bersedia untuk memberi pengampunan segera kepada Datuk Seri Anwar, jadi kami akan menyiapkan proses dokumen."
"Ia adalah pengampunan penuh, yang juga bermaksud beliau bukan sahaja diberi pengampunan tetapi juga akan dibebaskan dengan segera apabila mendapat pengampunan."
"Jadi selepas itu beliau bebas untuk menyertai politik," kata Dr Mahathir dalam sidang media di sini.
Menjawab soalan lain, beliau berkata untuk menyertai barisan Kabinet, Anwar perlu menjadi anggota Parlimen terlebih dahulu, "jadi proses ini akan mengambil masa yang panjang".
"Sama ada Anwar akan segera menyertai Kabinet atau tidak akan diputuskan bila tiba masanya," kata Dr Mahathir.
Memohon pembebasan dan pengampunan bagi Anwar adalah satu daripada janji dalam manifesto pilihan raya PH.

Anwar kini sedang menjalani hukuman penjara lima tahun di Penjara Sungai Buloh selepas disabitkan kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya.

-- BERNAMA

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM

Sekianlah artikel #BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/05/bebas-yang-di-pertuan-agong-sedia-beri.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#BEBAS ~ Yang di-Pertuan Agong sedia beri pengampunan kepada Anwar - PM"

Post a Comment