Loading...

#PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda

#PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda
link : #PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda

Baca juga


#PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda

Manifesto PRU14 Pas Perak dilancar merangkumi 39 akujanji.

IPOH - Pemuda Pas Perak menganggap manifesto yang dilancarkan Pas Perak mesra anak muda.

Ketuanya, Mohd Akmal Kamaruddin berkata, beberapa akujanji yang ditampil hasil daripada aspirasi anak muda berdasarkan keperluan semasa mereka.

Katanya, sebagai contoh hadiah RM1,000 kepada pengantin lelaki yang pertama kali mendirikan rumah tangga kerana kebanyakan mereka terdiri daripada golongan muda.

"Manifesto ini menyeluruh sebenarnya, bukan untuk anak muda semata-mata tetapi semua rakyat Perak.

"Kesemua akujanji ini dibuat berdasarkan keperluan untuk rakyat Perak mengikut acuan Islam," katanya kepada Sinar Harian.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas mengenai manifesto Pas Perak yang dilancarkan, Ahad lalu.

Mohd Akmal berkata, pemberian insentif RM1,000 kepada mereka yang menjalankan perniagaan online juga antara perkara menarik dalam manifesto ini memandangkan kebanyakan mereka yang terlibat dalam perniagaan online ini merupakan orang muda.

"Selain itu, Pas Perak turut berjanji menambahbaik kualiti dan meluaskan khidmat wifi percuma di lokasi tempat awam.

"Dalam pada itu, kita juga sedia memberikan pendidikan percuma di semua sekolah rendah agama rakyat selain menawarkan biasiswa kepada anak Perak yang cemerlang dalam pendidikan," katanya.

Beliau berkata, paling menarik dalam manifesto itu ialah lot tapak rumah kepada keluarga yang berpendapatan rendah.

Katanya, semua pelaksanaan akujanji tersebut memerlukan sokongan semua dalam memastikan Pas menang di Perak dan memerintah negeri ini.

Mohd Akmal berkata, rakyat Perak khususnya anak muda perlu memilih dengan tepat bagi memastikan masa depan mereka lebih terjamin.

#prusinar #aparakyatmahu

[SH]

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda

Sekianlah artikel #PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/04/pru-14-manifesto-pas-perak-mesra-anak.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#PRU 14 ~ Manifesto Pas Perak mesra anak muda"

Post a Comment