Loading...

#PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan

#PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan
link : #PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan

Baca juga


#PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan

Kamarul Ariffin (kiri) pada sidang media pengumuman calon Bersatu di Mentakab, semalam.

TEMERLOH - Biarpun menyedari kerusi yang ditandingi bukan calang-calang, seorang konsultan bola di sini tidak gentar untuk bertanding di Parlimen Pekan pada PRU14 kali ini, sekali gus bakal mencabar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.

Bertanding atas tiket Pakatan Harapan (Harapan), Kamarul Ariffin Mohd Shahar, 45, tetap optimis berdepan lawannya yang juga sudah lama memegang kerusi tersebut.

Menurutnya, beliau mengambil keputusan pucuk pimpinan sebagai cabaran dan menerima hati terbuka.

“Saya tak boleh kata saya yakin tetapi akan mencuba sebaik mungkin dan memberikan cabaran kepada beliau (Najib).

Kamarul Ariffin.

“Saya tidak mahu menabur sebarang janji tetap saya akan cuba bertindak selaku suara kepada warga Pekan,” katanya kepada Sinar Harian.

Beliau ditemui selepas sidang media pengumuman senarai calon oleh Parti Bersatu di Bukit Bendera Resort, Mentakab, di sini, semalam.

Seramai 15 calon dari parti tersebut diumumkan untuk bertanding di enam kerusi Parlimen dan sembilan di kerusi Dun di negeri ini.

Sementara itu, Kamarul Ariffin yang juga Ketua Bersatu Bahagian Indera Mahkota berkata, beliau akan memulakan kerja dengan jentera kerja komponen Harapan sehingga hari penamaan calon dan pengundian pada 9 Mei depan.

Sebelum ini, Kamarul Ariffin adalah bekas Ahli Jawatan Kuasa (AJK) Umno Bahagian Indera Mahkota bagi penggal 2013 - 2017, bagaimanapun bertindak keluar parti tersebut tahun lalu.[SH]

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan

Sekianlah artikel #PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/04/pru-14-konsultan-bola-tak-gentar-lawan.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#PRU 14 ~ Konsultan bola tak gentar lawan PM di Pekan"

Post a Comment