Loading...

#POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup

#POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup
link : #POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup

Baca juga


#POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup

SHAH ALAM - Pas mengesahkan bekas Naib Ketua Wanita Umno, Datuk Kamilia Ibrahim kini secara rasmi menyertai parti itu.

Setiausaha Agungnya, Datuk Takiyuddin Hassan berkata, penerimaan Kamilia dalam Pas diputuskan dalam mesyuarat Jawatankuasa Harian Pas Pusat semalam .

“Jawatankuasa telah menerima dan meluluskan keahlian Pas kepada Kamilia sebagai ahli sekaligus ahli seumur hidup,” katanya dalam kenyataan.

Kamilia pada PRU13 lalu, mengejutkan ramai pihak dalam Umno apabila mengambil tindakan untuk bertanding sebagai calon Bebas bagi kerusi Parlimen Kuala Kangsar.

Tindakannya itu menyebabkan beliau secara automatik dipecat daripada Umno.

Mewakili Bebas dalam PRU13, Kamilia hanya memperoleh 447 undi manakala calon BN Allahyarham Datuk Wan Mohammad Khair-Il Anuar Wan Ahmad, memperoleh 14,218 undi dan calon Pas Khalil Idham pula meraih 13,136 undi.

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup

Sekianlah artikel #POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/04/politik-bekas-naib-ketua-wanita-umno.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#POLITIK ~ Bekas Naib Ketua Wanita Umno kini ahli Pas seumur hidup"

Post a Comment