Loading...

#KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor

#KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor
link : #KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor

Baca juga


#KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor

Mohamed Azmin (depan, empat kanan) ketika sesi fotografi bersama penerima APC, hari ini.

SHAH ALAM - Kerajaan Selangor menjangkakan akan memberi sekurang-kurang tiga bulan atau lebih tiga bulan bonus sekiranya terus diberi peluang mentadbir negeri ini.

Menteri Besar (kerajaan sementara), Datuk Seri Mohamed Azmin Ali berkata, pemberian tiga bulan bonus adalah menjadi keutamaan dan kemampuan kerajaan negeri.

"Tiga bulan bonus bukanlah banyak sangat.
"Selepas ini mungkin kita beri lebih tiga bulan atas prinsip adil dan berdasarkan merit dan prestasi pegawai dan anggota perkhidmatan awam negeri ini.
"Janji ini bukan sebab pilihan raya pada 9 Mei ini, sebaliknya dari awal lagi saya telah menzahirkan penghargaan kepada pegawai dan anggota kerajaan negeri untuk memberikan insentif kewangan yang adil," katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada majlis Anugerah Perkhidmatan Cemerlang (APC) Pentadbiran Setiausaha Kerajaan Negeri (SUK) Selangor Tahun 2017 di Dewan Jubli Perak Sultan Abdul Aziz Shah, di sini, hari ini.

Pada masa sama, Mohamed Azmin menegaskan, majlis APC yang diadakan hampir dengan tarikh PRU14 itu bukan bereerti pihaknya mahu menabur pelbagai bentuk janji dan insentif kepada penjawat awam.

"Sebaliknya program ini sudah diatur lebih awal atas arahan Datuk SUK.
"Saya tidak adakan pemukiman sepertimana terdapat pihak yang mendakwa saya menggunakan pentas ini untuk mempengaruhi pemikiran pegawai dan anggota perkhidmatan awam," katanya.[SH]

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor

Sekianlah artikel #KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/04/komitmen-bonus-tiga-bulan-atau-lebih.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#KOMITMEN ~ Bonus tiga bulan atau lebih jika terus tadbir Selangor - MB Selangor"

Post a Comment