Loading...

#HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia

#HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia
link : #HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia

Baca juga


#HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia

Mat Sabu ketika berucap di Padang Kota Lama, Pulau Pinang.

GEORGETOWN – Presiden Amanah, Mohamad Sabu secara terbuka mengajak orang ramai mengaku sebagai rakyat negara lain sekiranya berada di luar negara.

Beliau berkata, perkara itu kerana Malaysia sering mendapat kecaman hebat daripada negara luar akibat daripada isu 1Malaysia Development Berhad (1MDB).

“Kalau pergi luar negara, bagi tahu mereka kami dari Singapura. Kalau yang Melayu itu (bagi tahu) kami dari Brunei.

“Sebab di Indonesia sekarang akhbar, televisyen dan radio hari-hari melaporkan isu ini, termasuk CNBC," katanya.

Beliau berkata demikian semasa majlis Sambutan 10 Tahun Kerajaan Pakatan Pulau Pinang di Padang Kota Lama, di sini, semalam.

Turut hadir pada majlis itu ialah Presiden PKR, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail; Presiden Bersatu, Tan Sri Muhyiddin Yassin; Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang dan barisan kepimpinan Pakatan Harapan.[SH]

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia

Sekianlah artikel #HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2018/03/hmmmm-mat-sabu-malu-mengaku-rakyat.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#HMMMM ~ Mat Sabu malu mengaku rakyat Malaysia"

Post a Comment