Loading...

#HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul

#HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul
link : #HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul

Baca juga


#HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul

KUCHING - Polis menahan seorang lelaki berusia 22 tahun yang disyaki mencabul kanak-kanak di Kampung Tambirat, Asajaya, kira-kira 35 kilometer dari sini, semalam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Sarawak Datuk Dev Kumar berkata lelaki yang tidak bekerja itu ditangkap susulan satu laporan polis yang dibuat oleh seorang lelaki berusia 42 tahun mendakwa isterinya mendapati bahagian sulit anak perempuan mereka yang berusia setahun tujuh bulan lebam.

Dalam laporan itu, lelaki berkenaan turut mendakwa seorang lagi anak perempuan mereka yang berusia lima tahun tujuh bulan memberitahu isterinya yang suspek menciumnya serta diminta melakukan perbuatan seksual.

Susulan itu, polis menahan suspek yang juga saudara jauh keluarga berkenaan dan dia kini ditahan reman tujuh hari bagi membantu siasatan menurut Seksyen 14 (a) dan (d) Akta Kesalahan-Kesalahan Jenayah Seksual Terhadap Kanak-kanak 2017, katanya.

“Mereka yang disabitkan kesalahan menurut seksyen ini boleh dipenjarakan tidak lebih 20 tahun serta boleh disebat,” katanya dalam kenyataan, di sini hari ini.

Dev Kumar berkata ini merupakan kes kedua direkodkan di Sarawak selepas akta baharu itu diluluskan Parlimen pada April lalu. - Bernama

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul

Sekianlah artikel #HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2017/08/hmmm-bahagian-sulit-lebam-ibu-syak-anak.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#HMMM ~ Bahagian sulit lebam, ibu syak anak dicabul"

Post a Comment