Loading...

#KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular

#KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular
link : #KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular

Baca juga


#KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular

SEDIH dan menyayat hati. Beberapa klip video yang dimuat naik ke laman sosial menunjukkan keadaan selepas serangan udara di Kafr Batna dan Irbin di timur Damsyik, Syria pada hari Isnin.


Satu video yang dimuat naik di internet oleh kumpulan pertahanan yang mahu dikenali sebagai White Helmet menunjukkan suasana sekitar kejadian dipenuhi debu dan terdapat runtuhan di jalan.

Malah, seorang lelaki dilihat berlari membawa bayi keluar daripada bangunan ke dalam kenderaan.[mStar]




Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular

Sekianlah artikel #KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2017/05/kejam-video-serangan-udara-di-syria.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#KEJAM ~ Video Serangan Udara Di Syria Tular"

Post a Comment