Loading...

#RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal?

#RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal? - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal?, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal?
link : #RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal?

Baca juga


#RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal?

HARGA minyak petrol bulan hadapan dijangka tidak berubah akibat tiada perubahan ketara pada kadar pertukaran mata wang ringgit kepada dolar Amerika Syarikat (AS) dan harga minyak mentah dunia.

Demikian ramalan dibuat oleh pakar ekonomi tempatan, Datuk Chua Tia Guan seperti dilaporkan China Press.

Tia Guan memberitahu, mengikut harga minyak mentah dunia pada bulan ini dan bulan lepas, tiada perbezaan yang besar iaitu berada di paras antara AS$55-AS$57 setong.


"Ditambahkan pula tiada perbezaan yang banyak pada kadar pertukaran mata wang ringgit kepada dolar AS, saya boleh meramalkan harga minyak pada bulan hadapan adalah sama seperti bulan ini," kata beliau yang juga Ketua Khidmat Rundingan Cukai dan Kewangan Great Vision Advisory Group.

Tian Guan menegaskan, ramalannya adalah berdasarkan pada kedudukan semasa harga minyak mentah dunia dan bukan pada Mean of Platts Singapore (MOPs) yang membuat penarafan dan menilai kos minyak secara purata setiap hari[SH]

Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal?

Sekianlah artikel #RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal? kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal? dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2017/02/ramalan-harga-minyak-untuk-bulan-mac.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#RAMALAN ~ Harga minyak untuk bulan Mac kekal?"

Post a Comment