Loading...

#HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap

#HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap - Hallo sahabat JAGAD LELEMBUT, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel DUKUN SAKTI, Artikel GENDERUWO, Artikel HANTU, Artikel KUNTILANAK, Artikel POCONG, Artikel TEMPAT ANGKER, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Loading...
Judul : #HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap
link : #HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap

Baca juga


#HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap

PEREMPUAN kurang ajar, Sheila Szmerekova, 24, yang sebelum ini merakamkan dirinya kencing di atas kitab suci al-quran dan kemudian membakarnya, telah ditangkap dan berdepan dengan hukuman penjara enam tahun.

Dia ditangkap dan diarahkan ditahan di lokap oleh mahkamah khas di Banska Bystrica sehingga perbicaraan bermula.

Sheila didakwa menghasilkan bahan provokasi yang melampau, memfitnah sesebuah negara dan bangsa serta menghasut kebencian terhadap umat Islam.

Sheila, yang mengisytihar perang dengan orang Islam dan berasal dari Slovakia, sengaja mencipta kontroversi dan provokasi dengan perbuatannya itu. Video rakaman itu telah tersebar ke seluruh dunia dan mencetuskan kemarahan ramai.

Rakaman itu telah dimuatnaik ke media sosial sejak Disember tahun lepas.

Selepas melakukan perbuatan terkutuk itu, Sheila telah memberi amaran kononnya tiada siapa yang boleh menghalangnya termasuk polis.

ARTIKEL BERKAITAN: #Biadap! Wanita Ini Koyak, Bakar, Kencing Atas Al-Quran


Sekarang, rasakan. Dia tidak diberikan ikat jamin dan terpaksa merengkok di penjara sehingga perbicaraan.

Apa pun hukuman enam tahun itu terlalu ringan bagi manusia kurang ajar sepertinya yang tidak tahu menghargai agama orang lain. – MYNEWSHUB.CC


Masukkan emel anda disini untuk melanggan terus posting terbaru kami ke emel anda:


Ditaja oleh FeedBurner


Demikianlah Artikel #HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap

Sekianlah artikel #HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap dengan alamat link https://jagadlelembututama.blogspot.com/2017/02/hina-islam-wanita-bakar-kencing-atas-al.html
Loading...

Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "#HINA ISLAM ~ Wanita Bakar & Kencing Atas Al-Quran Akhirnya Ditangkap"

Post a Comment